bind mig, mata mig!!1

Lista på vad man pratar om i mitt huvud (saker som alltså är på modet, trendkänslig som jag är):

*Äta maneter - hur gör man?
*När får jag bli full egentligen?!
*"Jag är mittemellan feminist och kvinnohatare"
*Hanna Fahl
*Penisar, när ska de sluta vara på modet?
*Skulle inte tagit bort det kritikerrosade MON-fucking-KI-inlägget
*Lily Allen är fan sweet
*Alltså man kan ju inte ba säga att allt negativ kritik gentemot Israel som stat är antisemitism. "Tänk         på att Västvärlden dödade jättemånga av oss för inte alls länge sedan, alltså har vi rätt att förtrycka palestinier och stoppa pressfriheten och dessutom överreagera på en artikel som AFTONBLADET skrivit, som ju inte en jävel tar på allvar". (Ursäkta långa punkten)
*Hybris- är det värt att skaffa?
/en siamesisk trilling med två huvuden som har fått ett hår på könet och undrar vems det är (hanna)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hybris verkar rätt festligt, men hur skaffar man det?

2009-08-27 @ 17:46:17
Postat av: Sandra

Blev inspirerad till att göra egen lista!

2009-08-27 @ 20:57:32
Postat av: h

för att få hybris tror jag man skriver mycket i modegloggs = jag är på god väg.



kom på att man pratar mycket om gopfertami i mitt huvud också. det är en schweizisk svordom som betyder gud förbanna mig. låter inte så farligt kanske om man är ateist men det är typ det fulaste man kan säga. roligt att använda utan anledning!

2009-08-27 @ 23:27:26
Postat av: Sandra

Sweet, då kanske jag redan har hybris? Isåfall känns hybris lite som skamsköljningar och vin-sug, oväntat!



Undrade vad gopfertami var, googlade men google ba "menade du goffman" typ. Har nog aldrig förr hört en svordom som verkar riktas mot den som säger den! Bra en!

2009-08-28 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0