Vad man pratar om i mitt huvud:

Jag borde ju läsa någonting kreativt eftersom jag är KrEaTiv. Men det är för höga krav på att man ska vara ett socialt DJUR inom den kreativa sfären. Jag är en katastrof som börjar pipa när jag pratar med en tolvårig unge. Som alldeles nyss nere på turken, han ba: "Vill du ha en kasse?" Jag ba i falsett: "ehrm... ree... ja" Fråga: VARFÖR klämmer jag in ett luftigt "ree" mitt i en mening?

(När man inte kan uttrycka något själv är det tufft och häftigt att sno från andra tycker jag.)

Även:
- Popaganda med tillhörande reunion med Vedrana! Inte många som är medvetna om att detta är det nya lilla svarta för tillfället, men det är det
- Klädsel på popaganda är ej så viktigt, viktigt är: vodka veins!
- Måste hitta bra klubbar i helgen, har vissa idéer men förslag mottages tacksamt, vill inte råka ut för trist disco, man måste synas på häftiga ställen om man vill vara inne.

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

jag får ibland ångest när det är kö och jag ska kommer närmare långsamt långsamt och vet att jag måste svara på frågan "var det bra så?" retarderat!

jag kan inga klubbar i helgen för jag bor i KALMAR och här finns inga klubbar.

p.s sandra, jag har slarvat bort adressen till din nya blogg, kan man få den? puss

2009-08-27 @ 23:24:55
Postat av: Sandra

Kände ofta så när jag bodde i Kalmar. En gång var det en kassörska (skitsnygg, alltså hon var min favorit för hon såg snäll ut också) som började prata med mig om grönsaksjuice helt omotiverat. Hade ej köpt grönsaksjuice liksom? Men hon ba "jag har för mig att du köpte den här någon gång, alltså vet du om man ska dricka den rumsvarm eller kall? Jag drack den rumsvarm och den var inte så god då."



Alltså obs att JAG kände mig som ett freak när HON var den som ba kallpratade med kund om random friggs-produkt. Jag typ flackade med blicken och ba "jaaa.. eh.. det står kanske på ehm flaskan" och skrattade osäkert hehehe-skratt varpå jag SPRANG därifrån. Alltså varfööööör får man inte lära sig social kompetens i skolan?



Skickar blogglänk via Facebookmail, vill hålla den lite anonym och gömd pga. ovannämna osäkerhet hehehe.

2009-08-27 @ 23:59:30
Postat av: h

bassen slussen tycker jag är ett bra ställe att synas på f ö. haha grönsaksjuice, random! det är väl aldrig gött ellör? thanks darling, älskar din blogg! :*

2009-08-28 @ 13:22:58
Postat av: Anonym

Tack! Jag gillar den också, den dömer mig inte och den har bara fem läsare typ <3

Och jag gillar din blogg, känns lite mer genomtänkt och jämn. Min är ju skriven av sju olika personligheter minst.



Blir nog ej slussen ikväll åtminstone, blir nog strand istället men jag tänker att det kanske också är häftigt.

2009-08-28 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0