Destroy what destroys you

Hej alla glada. Haha, skoja bara.



Idag bestämde jag att det var tufft att ha ett par sjukt slitna acnejeans ihop med min favorittröja som jag hittade på någon begagnataffär (eller "vintage" som fashinistaz tydligen säger) för 10 kronor typ.
Det bästa med min tröja (här kommer inspiration alltså) är att man visar magen i den, alltså behöver man inte dra upp tröjan när man vill protestera mot något utan liksom protesterar hela tiden mot allt! Dessutom är den i lila sammet, det tycker jag är fint. Alltså, lurades bara tidigare, det absolut bästa, men det syns inte så mycket på bilden, är att den har som en skir huva av något grått skimrande tyg. Tar man på sig huvan blir man "osynlig".

Till det: titta ner i golvet då man skäms över sin existens. Skamsköljningar är på topp på modet just nu, danar även karaktären!

/S

Kommentarer
Postat av: Kalle

SNYGG VILL KOMMA IN I DIG

2009-07-11 @ 16:14:16
Postat av: Sandra

KÅM BARA, JAG VÄNTA.

2009-07-11 @ 16:16:59
Postat av: Anonym

<3 ovanstående.

du är så söt sandra!

2009-07-18 @ 09:08:26
Postat av: Sandra

Tack anonyma beundrare!

2009-07-19 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0