Elton John del 2

Eftersom mina arbetsuppgifter bland annat innefattar att hänga på hiphop-affärer så får jag då och då fina inblickar i denna subkulturs mörka värld. I dag lärde jag mig att "street style"-affärn typ mittimot åhlens city gillade modegloggs tips om elton-sunnies så mkt att de köpte in världens största lager med piffiga glajjor:







Billigt!!!

Och alltså det var typ tre-fyra ställningar med dessa glasögon utplacerade på olika strategiska platser i affärn.

Övrigt man kan hitta här:
- grillz för 199 kr (i guld, silver eller strass)
- jättestora byxor med marijuanalöv på. hett!
- tröjor med sjukt mycket michael jackson-bilder på (alltid trendigt att tjäna pengar på lik innan de hinner kallna!! business!)
- ragg. skoja.

/S

Kommentarer
Postat av: hanna

älskar dina modegloggsinlägg, speciellt listan! hoppas att du shoppade loss i butiken, jag kan tänka mig ett par sjukt stora brallor med knark på, tror du man får ligga om man har sådana?

2009-07-29 @ 14:27:29
Postat av: Sandra

Vet ej!

Känner dock till en kille som har sjukt stora tupacbraller med matchande bling bling i öronen (azo det är typ tupacs ansikte i strass), han har jetesnyg flickvän och får säkert ligga massor med henne. Man fattar ju varför!!!

2009-07-29 @ 15:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0