Happy birthday Neil!



Idag fyller Neil Tennant år, vilket gör att det känns extra trendigt att ex. uteslutande lyssna på PSB hela dagen, ha Neil som bakgrundsbild, skärmsläckare och välkomstskärm på mobiltelefonen samt måla ögonbrynen svarta och jättetjocka!

Annat som är på topp på modet idag:

- dricka te
- köra Paninaro-stilen
- dance to disco and don't like rock
- cutta djsen på bassen slussen om de inte kör minst tre psb-låtar ikväll
- lyssna mkt på Le Sports låt If Neil Tennant was my lover



Avslutar med en intervju med Pet Shop Boys från 1990, nåt program Stina Dabrowski hade. Gud, hon är så jobbig med sina "spexiga" grejer som att dra ner världens bästa band i sin tvättstuga. Tips: att vara spexig = aldrig på topp på modet.

Nu ska jag gå och tvinga den lokala bowlinghallen att köra pet shop när jag och my felllow modegloggare Karin kör ett "game". Tjarå!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: cajsa

grattis neil!<3<3

nu vill jag också måla ögonbrynen svarta och jättetjocka.

vill man vara mer färgglad såhär till sommaren så är mitt tips att måla dem randiga. varför inte lägga till lite rosa ögonskugga och göra dem rosasvartrandiga?

80tals-poppigt värre

2009-07-10 @ 16:46:02
Postat av: Sandra

Sjukt bra tips, väldigt psb också!

2009-07-11 @ 11:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0