Inspirational artist: Blancmange



Okej, som vi alla vet så är Abba alltid på modet. Jag har exempelvis lyssnat på dem sedan 1988 och de känns fortfarande lika aktuella! Men om man vill höra annan musik så funkar även Abba-covers. Min favorit just nu är denna, Blancmanges version av The day before you came.

Sno stilen:
- hundar, alltid fashion. Alltså man behöver inte gilla hundar sådär jättemycket, men de är fina att hänga med på ex. sommarpromenader. Har man ingen hund själv så får man lära känna någon med hund. Mest fashionabla hundarna: whippets! Minst: såna där små.
- glugg mellan tänderna! Sportas ju som bekant även av Madonna. Folk med glugg kan även säga att de har modeglugg, vilket är lite roligt. Kan säkert fixas med hjälp av tandställning eller dylikt.
- vitt känns frääääscht på sommarn. Obs att man måste vara snygg när man bär vitt, eftersom vitt syns så mkt. Till det: solbränna.
- Agneta! Ska man ha något livsmål så ska det vara "bli Agneta".
- allmänn snygghet, gäller alla i videon. Viktigt att vara snygg. Fixas med hjälp av bra hållning, hårprodukter, smink, fina kläder, plastikkirurgi.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Karin

modeglugg <3

2009-07-22 @ 10:00:52
Postat av: Sandra

modeglugg.blogg.se

2009-07-22 @ 10:49:56
Postat av: h

sweeet! jag bokar genast tid på närmsta plastikkirurg!

2009-07-22 @ 11:29:47
Postat av: Sandra

Jobbigt ba att det kostar så mycket!

2009-07-22 @ 15:40:37
Postat av: h

jomen jag ska sälja alla mina böcker och skivor, det är inte så moderiktigt att läsa och lyssna på musik. får säkert in än 300-400 kronor på det, haha!

2009-07-22 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0