jarvis

jag är på dåligt humör. jag har mensvärk och det är skitväder. så, här är min video:
med all respekt för michael jacksons karriär, framåt 90-talet blev han faktiskt kass. jarvis cocker är däremot alltid cool. förutom att låta sig inspireras av hans oklanderliga känsla för stil kan man också ta lärdom av hans beteende och attityd. otvättat hår och cynism går "hand i hand"! jag bestämmer att det är på modet att säga vad man tycker och tänker, speciellt om det är något negativt. här är tre bra exempel:

*om man har tröttnat på att michael jackson agerar jesus på brit awards 1996, kan man springa upp på scenen och visa magen.
*tycker man att bandet på söderport i kalmar är dåligt, stå inte bara och se sur ut, utan vråla KUKEN, GÅ AV SCENEN! eller spring upp och visa magen. (det ger ännu bättre effekt om man har klänning och är naken under.)
*tycker man att makoolio borde flytta utomlands och aldrig mer höras av kan man klitta ett av de fula färggranna mcdonaldsglasen i protest

man kan fritt kombinera exempeln ovan till egna spännande utsvävanden! avslutningsvis vill jag säga att världen är en jävlig plats att bo på, att visa upp kroppsdel (könsorgan) är ett bra och konstruktivt (för att inte tala om trendriktigt!) sätt att säga ifrån på.


keep up the good work! /h


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer ihåg när jag var liten (tolv) och såg den videon och förundrades över att det fanns folk i världen som gjorde så. Tog bort snaran från halsen och satte på common people istället.

2009-07-09 @ 19:43:43
Postat av: Karin

Ojojojojoj! Det enda jag gillar med Jarvis är ju hans personlighet (öööh...det lät bra i mitt huvud).



Gud vilken bra grej att göra! Skönt med folk som tar ner andra på jorden



DOCK



hatar när folk ska komma och sabba när någon har pretentioner!! Så jävla lätt att komma och visa sina sexiga indie lack of abs än att göra något ballt själv. Enda balla Jarvis gjort är att ha varit med i Harry Potter och knarkat.

2009-07-10 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0