sätt mig i den magiska positionen!!1

ikväll ska vi på kåem! vi har druckit:
1. körsbärsvin
2. äppelvin
3. hanna tog lite rökig whisky av sin opappa men har magkatarr så det blev inte bra.

vi har på oss:
cajsa: har en klänning som hon hittade i garderoben. den är tyo glera år gmmal. det är körsbärsblommor på och blå blommor ocvh andra blommor. jkapanskt och kinesiskt. jag vet inte. hon vill matcha blommorna emd (som bandet!) körsbärsvinet. ligga?

stajnagrrl: har en blå klänning. som jag har haft åp mig i två veckor. det är den enda klänningen som jag har oi kalmar, jag har tre ombyten, så det fick bli den! ja, jag har casual-stilen, dvs vita sneekers och fred perry. "jag har inget roligt att säga egentligen, utan vi får hoppas på en trevlig kväll!"

hanna: har en tröja som hon har snott av ett sthlms-pretto. sen har jag tajts från kappahl, de var på rea och kostade 79.90. för att pigga till mig lite ha jag pörlor. pörlorna är fejk och var min mormors. äkta plast! alla tre har sexiga underkläder = mkt ligg. är du 15 och vill träffas på kåem? säg till! :)


Kommentarer
Postat av: hanna

alltså förlåt men jag tyckte att jag inte kunde visa upp tröjan

2009-08-01 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0