white trash hymnal

Jag befinner mig for tillfallet i white trashens Mecka. I Glasgow ar ALLA white trash! man ser nan random person pa gatan och sa tanker man kanske "den manniskan ar arty, inte white trash", men sa kommer man narmare och da ser man att den ar white trash. hander hela tiden! white trash ar som de flesta vet alla modegloggares karaste samtalsamne. jag ar white trash relativt ofta, till exempel nar jag blivit redlos pa debaser slussen pa citronvin eller ar extra slampig och blekfet. manga tror att white trash ar nagot negativt men jag ser nastan bara fordelar med det. sahar ar man white trash i glasgow:
diet: man ater nastan bara pommes med brun sas och massa kott. man dricker enery drinks och pa fyllan javligt billigt och suspekt vin kallat buckfast.
kropp: man ar blekfet. man har dalig hy och dalig blondering. man har fula fotter.
personlighet: man ar javligt hogljudd och gapig. man gillar killar. man knullar runt.
klader: tumregel ar att man koper klader som ar en storlek for sma. man gillar korta kjolar i starka farger, man gillar att visa upp sina blekfeta ben. man har aven skor i starka farger som ar javligt hoga och man kan inte ga i dem. de borjar gora ont frammat smatimmarna och da tar man av sig dem och springer omkring barfota i bajs och spyor pa gatorna. man har aldrig jacka med sig nar man gar ut, det ar VIKTIGT! vidare har man urringade linnen med en bh som syns sa mycket som mojligt och sitter at sa hart att man far ett par extra brost, det ar sexigt tycker jag.

du kan ocksa bli white trash!
/white trash-hanna
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

hihi, jag vill åka dit, det låter sexigt.

man får införskaffa en outfit på modekläder och lågpriscigaretter mitt emot åhléns innan

2009-06-28 @ 00:32:03
Postat av: stinish

haha, med tanke på din beskrivning så är jag redan white trash :) wohoooo!

2009-06-28 @ 09:59:01
Postat av: Sandra

Hahaha, bästa!

2009-06-28 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0