I min drömvärld

nu sitter jag här vid min dator i pyjamas och mår ganska illa. det beror förmodligen på att jag borde äta frukost snart. allt detta får mig att tänka på vilken misär vi måste stå ut med, var dag.

i min drömvärld
~kan jag gå ut i pyjamasen
~behöver jag inte gå upp på morgonen
~växer håret fyra centimeter i månaden
~behöver jag inte räkna matte
~får jag all julmust, riesen, riskakor, chips och all annan mat gratis
~tvättar tvätten sig själv
~finns det många tigrar
~behöver man aldrig tvätta händerna
~kan man inte få cancer av rökning
~är jultomten inte något man hittar på för att lura barn

/cajsa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trean håller jag med om så mycket att det inte ens är kul. Plz for your dreams 2 cum true!

2009-11-22 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0