snygga tjejer och katten som försvann

såhär har vi tänkt!
sandra: jag tänker mig att jag ska smälta in i natten! jag har hittat kläderna i haninge centrums grovsopor. No homo!
klara: sailor/tomboy/ja! för lanadgång eller sjögång. till det: oabstrakt scarf! No hetero! 
katten: rebel without a cause. no homo! man kan bara vara röd om man är hankatt
hanna: klänning från vintage. halsband från farmor. "buddha". prettoglasögon!

lista om vad man pratar om på bassen sluzzen (gissar vi)
- verklighetens folk
- vad är konst?
- att ha ett obesvarat kärleksförhållande med en katt
- att respeccA till elemental shaman i wow (från enhaNCEMENT)
- halvstånd!?
- kents vara eller icke vara
- what kind of name is kent!?
- det är ett land eller? i typ englND
- han kent är fan snygg!
- bli kär i en kudde, socialt accptert?

Nu drar vi och svingar de lurviga. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0