Detta pratas det om på palace i norrköping

- Farao får fitta
- Arbetetsmuseum
- Det sjukt höga inträdet
- Att det är träligt att behöva lämna gubbkepsen hemma
- Den perfekta mixen av dansant schlagerrock och boogie-woogie rytmer
- Fan, vi skulle gått tills Hugos istället...
- När får man ligga då!???
- Bartendern har rabies?
- Känner mig konstig. Jag mår illa typ.
- Fan, jag känner mig osocial ikväll, ska du ha tequila x4?
- Bartendern har minst tre tribaler (bara på ryggen)
- Jag är 100% på Palace, hur är din statistik sen nov-08?
- Vill du gå hem till mig och dricka te? (kl 02.14)
- Min garderobsbricka är borta, kan jag låna din?
- Åh, den här versionen av Boten Anna är sååå 2008, jävla skitställe.
- Jag måste spy, vi ses vid baren om åtta minuter
- IFK Norrköpings fiaskosäsong, men nästa år vinner vi superettan (igen)
- När har vi fotbollsträning med Kimstad IF imorgon, kl 9??
- Jag vill ligga. Han där borta ser desperat ut?
Puss och kram! Flipp och Hanna



/Flipp och Hanna




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååh, palace <3

2009-10-25 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0