Positivt tänkande va



Det är töntigt att ha ett kasst liv, alltså bör man se till att inte ha det. Mina största idoler Oprah och Paul Coelwhore säger båda att man kan tänka sig till ett bättre liv. Man ba "såhär vill jag ha det", varpå universum fixar så att det blir så. Så himla sweet va. Typ som "Har du ångest? Sluta ha ångest!" fast man behöver inte anstränga sig lika mycket eftersom "större krafter" fixart.

Situationer när man kan använda sig av det här:

- om man blir mobbad på högstadiet och inte vill bli det längre
- om man är svältande gatubarn och inte vill vara det längre
- om man lider av schizofreni och inte vill göra det längre

Skitbra! Kom gärna med egna förslag, eller berätta om hur era liv har förbättrats pga. tankekraft eller vilka andra trollkonster som helst, vem bryr sig.

Kommentarer
Postat av: det visdomsstinna missfostret

Läste nånstans angående bränderna i Biskopsgården i Göteborg (eller om det var Bergsjön, shit the fucking same?!) att ungarna skulle sluta vara så omogna och sluta spela WE RUN DIS TOWN hela tiden för att, och nu kommer fanfaren om jag inte missminner mig...

DET INTE SPELAR NÅGON ROLL OM MAN KOMMER FRÅN BISKOPSGÅRDEN ELLER DANDERYD, MAN HAR EXXXXXAKT SAMMA GRUND ATT STÅ PÅ!



I lol'd.

2009-10-08 @ 11:23:54
URL: http://atthataalltmanskligtliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0