kropp och knopp

jag tycker att det är bra att fler och fler inser hur viktigt det är att man är trendig. som vi redan har skrivit om är det inte bara kläder, utan även beteende, moral, heminredning och könshår som är viktigt. fler och fler skriver in till oss och frågar om saker, t ex om "sex".

en orolig gosse i sina tidiga tonår undrar om han blir gravid om han sväljer sperma.
-ja, säger modegloggs.

"Undrade kille 16" undrar om det är sant att även tjejer har penis fram tills att de får mens och att denna sedan trillar av.
-nja, säger modegloggs. den finns där, men den trillar inte av!

sist men inte minst:
"jag är en siamesisk tvilling med tre huvuden. nu har jag fått ett hår på könet. vems är det?"

den sista frågan är naturligtvis vad vi litteraturvetare kallar för "retorisk", alltså en fråga man inte förväntar sig ett svar på, en fråga som är till för att väcka nya frågor. sug på den!

dröm sött!

/hanna


Kommentarer
Postat av: h

man får ursäkta att jag blandar in kön och sex så mycket i mina inlägg. lyssnar för mycket på pang prego. ska skärpa mig.

2009-09-17 @ 14:08:25
Postat av: Sandra

Kön och sex är också mode!



Så fint att oroliga ungdomar vänder sig till oss för att få råd. Hoppas på mer sånt i framtiden!

2009-09-17 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0