löl

orkade inte med ansträngningen att trycka på "kommentera" på alla de briljanta nya inläggen på modegloggen för att tala om att det är briljanta. men de är briljanta! klubben för inbördes beundran!

P.S en sak som jag och cajsa tycker är tråkigt är att det är "inne" med grungestilen. grunge är bra och kurt cobain är het. men man vill ju inte vara mainstream. inga flanellskjortor förns tidigaste efter jul, för att vara säker på att inte av misstag tas för en sån där modebloggare. har du redan köpt en flanellsjorta? tänk om, tänk rätt!

/try to love one another right now!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok, jag gillar flanell redan nu, men jag kanske bara är partisk? Kanske bara är full? Kanske det är patetik? Svårt att veta ibland?



Kommer ner till Kalmar i slutet av sept, är bestämt nu!

2009-09-03 @ 00:37:15
Postat av: Anonym

jag gillar med flanell, det är där skon klämmer! :(

2009-09-03 @ 01:20:38
Postat av: Anonym

meh jag ba kommenterade sen bara försvann det

2009-09-03 @ 01:27:32
Postat av: Sandra

Blogg.se, sämsta gloggverktyget azo.



Ps. Har återupptäckt msn ikväll, skicka mail via facebook för ~kontakt~ und so weiter.

2009-09-03 @ 02:09:19
Postat av: det visdomsstinna missfostret

Du!!! Jag tänker ha flanell som in i helvete den här hösten!!

2009-09-03 @ 10:29:30
URL: http://atthataalltmanskligtliv.blogg.se/
Postat av: h

jag med!

2009-09-03 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0