Detta pratas det om hos Elin

Udag är det nyår. Det har gått å ett år sedan det var nyår sist.
Detta har barit bra det senastre året:
Elin:
- Sandra
- Popteau Twimns
- The warlocks i köpenhamn
- laboratory nousew alltså laboratory noise
dungeons and dragons
Sandra:
- elin + ett litet antalet andra nya bekantskaper t.ex. jocke
- burzum
- södra sjukhusets ortopediska avdelning
- buksysterskap
- insikter
- finlandssvenska författare
- watain, radio dept, säkert
- celebrity spotting kring gamla stan: reinfeldt (tre gånger!!! tror han är kär i mig), han den skånska författaren, tjockisbraten
-aslan
- you're tearing me apart lisa!!!!
- d&d (särskilt sedan jag bytte från unaligned till evil alignement)
Hanna:
- jag låg med en från nittiotalet
- kom in på skurup
- fick min bok utgiven med prosalyrik om rävar
- hälsade på sandra
- började läsa mare kandre
- aslan
- fick höra talas om the room som jag kommer att få se om snart tolv timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0