Karg Kärlek 29/12

Nu är vi på väg till strand (snart)
Det är onsdag och inget händer i stockholm, förutom vi då!½!
Det här pratas det om på Karg Kärlek ikväll:
- karg
- kärlek
- kvarg
- kärlek?
- elin!!
- stohcchkolmsklubbar'
- popteau twins
- bra koncept
- vissa punkter ska läsas i fäljd, typ bra koncept.: popteau twins
- nyår
- crappy neew year?
- lisa you're tearing me apart!!!
- dejter
vädret? i typ ett halvår till, sen har vi nytt väder att prata/klaga på
- jag är från n orrland äör du frå norrland (obs att felstavningarna blir typ rätta dialekten)
- läst några bra böcker på senaste? (öi jag menar liggah?)
- dungeons and dragons
- elins dejt
- "jag är hungrig"
- "jag är full"
-"sådär gladfull"
- sådär tröttfull??
- glasögon!!! sexy smart atteralj
- appareil??
- clan of xymoxxxxx = XXX
- xoxo blir nästan xymox värsta gosspi girl innan sin td va //Sandra
- sandra = gospel gril?
- grills nya modetrenden 2011 eller gamla? RETRO
- hans blonda hårsvall äro dem ljus påslutet av dem tunnlar
- etc
-skog
- timmer
- working class heroes
Det här har vi på oss:
Sandra har på sig en filmstjärneklänning. Halsband med hjärta pga. "kall jag menar kvarg kärlek" VADÅ KESO ELLER? mÖRKLBÅTT NAGELLACK oj caps, pga mörkblått = kargt = norrland. Kängor för de är bra (faktiskt!!!!) mot haölka.
Elin: Svaret. Är. Svart. (OBS att jag formulderade det så phga av delstavning från början)
Har alltså svart på mig. Dfrån tipp topp till då (tå). Big black nothing.
Såhät kul har vi:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0