Lill-lördagz

Dagens raggningsreplig: (replik såklart)
Ska vi gå hem till mig och trolla?
Vi knullar, du försvinner.
OBS kanske inte killar ska testa denna.
Detta pratas det om på Kinesen ikväll:
- erik vs mikael
- samir
- var ska ni ikväll som är så tillfixade?
- PELLE
- bröstdansen (obs sandra måste lära sig denna)
- eiffeltornet
- stavning
- cad full jag blev obs ska gå ut torsdag fredag och kördag hehe lördag
Detta har vi på oss:
Elin: Zexiga stay ups och en nyinhandlad svart klänning som framhäver min fina midja, svart snyggt halsband, förföriskt sminkad med mycket eyeliner, rouge som framhäver mina kindben (som mikael tycker är fina) och rött läppstift för att jag är sensuell och åtråvärd.
Malin: Svart 60-talsinspirerad klänning, ängelvingar till örhängen för att förvirra andra, håret i en snygg uppsättning och förföriskt sminkade ögon.
/ Malin & Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

LOL läste "tröstdansen" först. Lär ju f.ö. vara en än bättre dans än bröstdansen, eller är de en och samma?

2010-12-09 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0