relationsinspiration för julklappstipzen i sista minutrarna

Elin skröt över sina pojkvänner lite tidigare i vinter, detta fick mig att tänka på mina före detta makar och hur de brukade klä sig. Eftersom de alla var stiliga tänkte jag visa lite private pics (sorry guys!!!) från familjealbumen för att kunna inspirera er damer när ni ska köpa sista minuten-prezenter till era boyfriends. Eller kanske Egen Personlig Inspiration för er manliga läsare som vill se lite frärscha ut på nyårsfesten.
Vassego:
Det här är Conrad, min bästa ex-husband. Han jobbade med film eller nåt sånt, sjukt fashion va? Här kan ni inspireras både av hans stilfulla posé och hans stil rent allmänt. Top hat = underskattat!

Här är Conrad igen, här dock med en matt "rand" på hatten, för lite variation i vardagen s.a.s. Han kör återigen med sin signaturpose. Det är f.ö. ett sjukt bra stiltips, att ha en signature posé. Det underlättar för ansiktsblinda att se vem du är. T.ex. "Åh gode gud, jag kommer inte på vem han är... sjuuukt pinsamt! Just det, hand i fickan brukar Conrad ha, ok... Hej Conrad!" Gud vet att det underlättade för mig tuzentals ggr.
Även: käppen! Man kan använda den till att fösa undan pöbeln när man är ute och flanerar på stan t.ex.
Hade en brief affair med han till vänster, men sen skulle han på nån julfest hemma hos sina föräldrar. Så ba hör man aldrig av han igen! Jävla stil. Han hette Clay hur som helst, hade jämt för stora kostymer men hävdade att de skulle "se ut så". Jo, visst. 
Dock att den här outfiten var rätt snygg, sådär back to basics less is more shirt is the new black whatever. Obs. Lite mer S/S2011 än nyårsfest va, något att tänka på. Han kompisen bredvid, inspireras inte av honom. Ser ju helt störd ut.
Det här är lite pinsamt. Den här mannen heter Jonte (eller som han ville kalla sig "Josias, Hereditary Prince of Waldeck and Pyrmont"). Googlade honom en dag och fick reda på att han var nazist, man ba "oops" *vi måste prata om en grej*
Fast kolla benan! Sjukt rak! Som alla vet är raka linjer (bena i frisyrn, käklinje, horisontlinje) sjukt mkt "stil" och tjugotal etc. Man kan inte köpa en rak bena till sig själv eller sin make, men kanske ett presentkort på lokala frisörn?

God jul allihop!!

/Sandra

(Ps. Tänkte även tipsa om Vladimirs diverse snygga outfitts, men vi är fortfarande vänner osv. så jag vill nog respektera hans integritet and so on and so on.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0