Steil? Hau ni steil elleh? Falafel?

Nu är vi i Skåne. Ikväll ska vi se band i Danmark!
Detta pratas det påoj jag menar om, (nu råkarde jag sätta på kuriv´s)
DETTA PRATAS DEGT OM PÅ LOPPEN IKVÄLL!!!!1121

- EFTERFEST`?'
- Bor du här`? Efterfest hos dig eller? Sova i din soffa? Hehe obs raggar ej vill ba inte sova under stjärnehimlen
.- bögsex
- anton newcomb
- jag ciggar inte, fatta bra jag är att hångla med!!! `(konstaterande)ör
. butt sex
- popteautwins
- hej vi vill boka er till vår klubb
- bakfylleångest
- när går tåget?
- Vädret
- SNÖHELVETET?
- jag tänker min själ inte stå här och frysa
- tåget går om flera dollars
- man är en psykopat om man föredrar att sova ensam (citat Hanna)
- att inte vara passionerat förälskad
- - läkare specialicerad i rättpsykiatri
- fysik
- jag är nummer 1 i mitt liv
- jag är nummer två

Detta har vi på oss ikväll:

Elin: Svart empirskuren klänning för jag är härskare över mitt empire (rollade tjugo på initiative). Rödglittriga naglar, pärlring, svart halsband.

Sandra: Jag har på mig en sametröja för den påminner mig om mitt hemland. Danskar tycker att det är sexi med norskar eller vad det nu är jag föreställer. Jag har nästansvart läppstift för att det är ett bra sätt att gotha upp vilken outfit som helst. "Jag gillar älgar och black metal"-heter denna outfit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0