Stil på bassen sprit i kassen

Ikväll ska vi till The Baser Slussen, the fashionest of the fashion places. Obs skoja. Jag minns alla mina bassen slussen-besök och hur de brukade ta på mig = titeln på min nya bok (självbiografiskt tantsnusk). (Jag = Sandra)

Här får ni en "guide" till Slussen-ragg, kan väl va skoj? De här raggen kan man hitta på bassen slussen:
- anorektiker som har the holy bible på natduksbordet (iofs typ tre år sedan han kanske inte är kvar?)
- moderater
- folkpartister
- killar som har ayn rand på nattduksbordet (golvet)
- vänners ragg (oftast flera stycken samtidigt) (alltså inte att man raggar på alla samtidigt?) (frågetecken?)
- mark e smith
- svåra killar (ps. dessa bör man ej ragga på, ej värt) (men man gör det ändå)
- syntharn
- hångl a med första bästa på dansgolvet
-n på sommarn kan man ragga utomhus för klimatpombyte (miljöombyte heter det)
- har du cigg?
- stod inte nu och rökte precis?
- obs att listan är baserad på fler av varandra oberoende "forskares" empiriska undersökningar, den är således "valid" eller vad det nu heter /obs att vi inom loppet av några timmar kommer vara invalida
- gamla halvståndsragg
- arkitekter (and morality)
- pepsi :) obs bra kodnamn obs att man sedan slutar ragga hehe
- mbm = mycket bra man
Sandra: oj nu glömde jag inleda med "vad ska vi ha på oss ikväll". "Ooops". Ikväll ska jag (har jag) på mig nån tröja jag köpte på typ kupan för trettio kr för second hand är fashin. Den är vit och svart, jag ser ut som en poppare :( Jag bär den för att jag vill vara varm. Har inga byxor. Har dock strumpbyxor. Och klänning under tröjan, alltså VET EJ hur jag tänkte näör jag klädde mig, kanske "inte få ragg"?
Elin: Ingenting.
Öh nu kom det fem britter hit, man ba *hej* Britter = mode?

/Sandra&Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0