That's hot.

I december är följande inne: sluta tycka synd om sig själv, sluta mope around, "rycka upp sig", vara skitglad ca. alltid.

För er som har svårt med detta kan jag tipsa om kbt. Dvs. är du ledsen, sluta va ledsen.

Dessa metoder kan också fungera:
- va rik
- va full
- va snygg

Testa ovanstående tre var för sig eller (helst) i kombination med varandra så ska ni se att det löser sig.

“The only rule is don't be boring and dress cute wherever you go. Life is too short to blend in.” - Paris Hilton

INSPIRATION:










/Sandra

Kommentarer
Postat av: Håkan

Det ser alltså ut som om man ska klä sig i rosa och ha munnen öppen? Hm, tåls att tänka på.

2010-12-08 @ 12:09:55
URL: http://hakanshuvud.blogspot.com
Postat av: Sandra

+ strass

+ tandblekning vid behov

+ leende (viktigt!)

+ bleka håret



Det sistnämnda tycker jag ska bli jobbigast men vad gör man?

2010-12-08 @ 15:10:44
Postat av: Elin

Åh, jag önskar den fina facebook-funktionen fanns här så jag kunde gilla Håkans kommentar.



Förövrigt;

- rik? (är du?)

- full? (ja tack)

- snygg? (alltid)

2010-12-08 @ 18:04:33
Postat av: Elin J.

Tack för detta inlägg. Det var något med det som fick mig att verkligen "se" Paris.

2010-12-10 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0