Publicity failing

Rubriken var frasen jag fick skriva in för att kommentera. Gillar blogg.se skarpt.

Såhär tycker jag att alla borde se ut jämt:


Om man inte vill se ut som en i Suede så kan man satsa på att enbart härma kindbenen, rent boy fringe eller uppknäppt skjorta/jacka. Med risk för att man då ser läjlig ut iofs, men skyll er själva om ni är dumma nog att ej vilja se ut som en i Suede! (Världens finaste band när de hade sina heydayz!)

I övrigt så är katter fashin, bilden nedanför detta stycke hittade jag på ett fashinforum för ett tag sen, säkert ur en annons i typ vogue italia. En gång sa förresten en kalmarit till mig att vogue italia var den bästa voguen. *har kontakter som kan dem mode världar och länder*
Jaja, håll till godo, här är katten:


En till:



Svart som natta (katta) är f.ö. inne även denna sommar, samt a/w 2010. Som om ni inte visste.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Klara

Själv försökte jag dansa som Brett när jag var 17 år.

2010-06-16 @ 08:30:30
Postat av: Anonym

Åååh att jag glömde Brettans dans! Det är ju också ett självklart mode tips. Dans är också mode.

2010-06-16 @ 20:17:03
Postat av: Elin J.

å jag kollade igår på Animal Nitrate på youtube. Jag måste vara väldigt trendkänslig.

2010-06-19 @ 17:11:03
Postat av: c

haha alltså den nedersta bilden på katten, minen! vilken skön liten pryl

2010-07-25 @ 13:17:06
Postat av: c

haha den sista kattbilden! minen!

2010-07-25 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0