ligga med lammkött - så gör du

jag tänker ganska ofta att om jag hade varit kille hade jag fått ligga ofta! kanske hela tiden. främst med "alternativa" gymnasietjejer, men ändå. dessa helt sjukt fördomsfulla (och en del egna upplevda) argument framlägger jag för min teori:
- jag är feminist*. som gymnasiebrud ville jag ligga med alla killar som sade sig vara feminister. sen när jag blev en gnutta äldre började jag inse vilka som verkligen var feminister och vilka som bara sa det för att få ligga.
- jag "skriver". konstnärlighet tycks gå hem! man kan också "spela gitarr" eller "sticka sjalar".
- jag gillar "indie", fast inte på ett töntigt sätt.
- jag är lagom hårig.
- jag har lite sned näsa. det är allmänt känt att sned näsa är jävligt snyggt och charmigt på killar men på tjejer är det bara fult och konstigt.
- jag har inga bröst. bitch tits tycks tyvärr inte gå hem hos de alternativa gymnasietjejerna hur öppna de än säger sig vara och hur många av sina tjejkompisar de än hånglar med.
man kan också tänka såhär, om man vill uttala sig lite mindre generaliserande** och lite mer ödmjukt, att om jag hade varit kille hade jag legat med mig själv ofta. men...det gör jag ändå. är detta vad vi modeglogglare kallar ett cirkelresonemang? vet ej.
puss från hanna
*OBS att detta med att vara feminist är alltså inget hela modegloggs står för, men den diskussionen har vi väl lämnat bakom oss nu.
**OBS att om du inte gillar generalisering är nog modegloggs inget för dig, läs istället en individualiserad blogg, jihad janes.

Kommentarer
Postat av: Klarry

Hanna! Jag älskar dig och jag älskar din briljans. Min Hanna-abstinens blir värre för var dag som går. Jag hoppas vi ses snart!

2010-03-25 @ 20:46:17
Postat av: stajna grrl

jag brukar säga att jag är "feminist".

då vill alla "omvända" mig... så då får man ligga MKT!!!!1

TIPZ!

2010-03-27 @ 20:42:16
Postat av: det visdomsstinna missfostret

Jag skulle säkert få ligga MUCKE om jag var kille. Och gick i terapi.

2010-03-28 @ 12:36:04
URL: http://atthataalltmanskligtliv.blogg.se/
Postat av: Joakim

Det är mina bitchtits som sabbar helt enkelt...

2010-05-09 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0