Sno stilen!



Aahh, modet är som havets svallande stormande vågor som inte går att räkna för då blir man G-A-L-E-N. Som en motreaktion till pojkvänsbyxan kommer nu "O-byxan". Trots avsaknaden av tyg är redan Chanel först med att göra det till sin egen. Med inflytelserika zombievänner som Pablo Picasso och The Divine Dalí går det knappast att förutspå hur stor denna trend kommer att bli, men jag har ändå fått jobbet som skribent på Modegloggs så jag försöker ändå! Det blir SKITSTORT. Så av med brallorna!

Denna trend riktas endast till vår manliga befolkning. Kvinnor har sedan början av 1960-talet haft O-byxor i form av hotpants eller som nu senast kameltåjeansmidjamodet från exklusiva Gina Tricot. Jag utgår inte från modets ute eller inne utan mina egna moralkomplex då jag säger : PÅ MED BYXERA KVINNORS! Ni har horat runt så länge nu. Långkjol, Twiggysjalar och gärna boendeform grotta ute i skogen. Helt kort, vi vill inte se er längre!

Själv planerar jag att bo under en sten i sommar, ses där?

Xoxo,
Karin




Vad gillar ni min borderlinebild? Eller byline eller vad fan det heter, The White Line, företaget som sänkte Titanic!!! Jag uppmanar alla mina byxbärande kvinns att skaffa sig en bystanderbild. Gärna på ett litet plaket som du drar fram efter att din monolog om modets kappvändningar är över. Ciao ciao motherfuckers.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Erkänner att jag har lite svårt för Sally pga. det där med att han sparkade på fattigt folk osv, men guuu snygga kvinnoben han hade!



Sexiga tips, skriv mer Karin

2010-03-29 @ 21:14:49
Postat av: det visdomsstinna missfostret

Varå, det gör ju du varje dag.... mentalt.

2010-03-29 @ 21:20:06
URL: http://atthataalltmanskligtliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi jaa :)

2010-03-29 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0