tips från coachen

den trendkänslige har kanske snappat upp trenden "the boyfriend look", alltså att man iklär sig ett par brallor eller kalsonger med lös passform för att på det viset tala om för folk att "ja, jag har pojkvän, och vi hade sex och sen blev det lite stressigt så jag tog hans byxor och nu ser jag lite charmigt stökig ut".
vad många inte har fattat är att denna trend inte behöver begränsas till the boyfriend look. den kan utvecklas till vilken relation du än vill påvisa att du har. t ex;
the girlfriend look, se till att du är man eller butch för bäst effekt, dra på dig en glittrig "partytopp" som signalerar "ja, jag får ligga. med en kvinna".
the daddy look, funkar för alla som vill bevisa att de har en så pass bra relation till sin pappa att de kan låna kläder av honom och med det vill ha sagt att du inte raggar på äldre killar/tjejer för att du söker den fadersfigur du aldrig hade under din uppväxt.
the baby look, ta på dig ditt barns sparkdräkt eller dylikt, för att visa att du minsann är tillräckligt älskad för att någon ska ha velat befrukta dig/låtit dig befrukta.
the party look, kan t ex vara en lustig hatt och dålig andedräkt som signalerar att du varit på fest.
som vanligt är det bara dina psykiska issues som sätter gränser.
mycket nöje! /hanna

Kommentarer
Postat av: Klarry

Tänk om det blir en arbetarelit, tänkt blåställ, uniform eller bara företagsloggor på t-shirten som signalerar "ja, jag får jobba"... Kommer utvecklas till en högst segregerad värld.



Men det blir intressant att se hur pass långt killarna i vårt avlånga land vågar gå i klädbytet. Särskilt de som har en mycket yngre flickvän med dd-kupa, hugh hefner byter morgonrock mot... tja, bunnysuit?

2010-03-02 @ 18:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0