Stil ifittan, smittan!

Vad pratar dem om på Void???

hattarm
läskigt
mäsnköliga lugan till sverige
telefon
är lady gaga sinth?
vadär synt?
är cajsa synt? ominte återkom till mig med vad jag är till facebook
är hanna för pop? för aTT VARA synth?
vilken av ladfy gagas senatse låtar är bnäst?
Monster eller dancer in the dar?
är sverige svenskt?
som flickan sa
är norge ryssländskt?

KLÄDSEL:

Sandra:
Nät är nästan naket. Naket är fetish!! Svart är svart, alltid elegANT, NBÄSTAN som elegant machinery, och det är ju synth!

Liselotte:
Jag tänkte att jag skulle smälta in i synthvärlden! För att inte bli mobbad ;( Svart svart svART!!! Och lite extra kajal. Bob hund är inte synth.

Erica:
H&Ms barnavdelning (synthavdlening) mötewr 17-årig Brommammammma!

Hanna:
Min slampiga stil är svart och randig. Alla ska vilja ligga med mig, men jag åker hem med Sandra.

CAJSA:
stil i fittan? tröja, en par shots,en strumpbyxa, en sten på, vitgråsten, av guld inringande1 STRUMPbyxorna`? orange! skibk: mycket!

Krille:
synthlugg, synthslips, en låntagare i lindssdal. en synthfisk. det var en som kom fram och frågade om han lyssnade på synth. man är synth på riktigt.

ÄR JAG ROCK? ÄR JAG POP? LIGGA? JAG ÄR TWEE, VEM VILL?


Kommentarer
Postat av: CPAJSAQ

detta är världens bästa blogginlägg!

typ everr!



våra listor ÄGR!

2010-05-18 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0