BRODER DANIEL

Ikväll ska vi till en hyllningsfezt till Broder Daniels ära. Det här pratar man om på hans fest på högkvarteret ikväll:
- popkillar utan självförtroende
- har DU självförtroende? (ligga?)
- vilka har du legat med hörinne sandra?
- han har jag inte legat med!
- är du säker?
- tror det, kommer inte ihåg?
- han där är liberal ;(
- vilken karaktär har du i dungeons and dragons? (ligga?)
- nej, nu är det dags att pka *åka hem och skära mig i armarna!
- VART ÄR HENRIK DÅ?
- hur mår han nuförtin?
- nån som har ett gram? kom igen då, va lite go *henrik berggren*
- förljugen msuik (ej broder daniel)
- körsbärsvin
- är alpha här? gillarn broder daniel?
- popteau twins!
Det här har vi på oss:
Sandra:
- vit klänning som symboliserar mitt vita oskylidga inre. Himla fint därinne ska ni veta ;) Har svarta strumpbyxor som symboliserar svarta lungor! Kängor för jag vill connecta med synthare och få musiktips, ett s.k rachional choish. "Pärlor" för det = class.
Elin:
Svart som min själ, kevlarsjälen för att connetcta med söta poppojkar utan självförtroende. Fina skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp vad stora mina tuttar ser ut

2010-11-17 @ 03:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0