såhär kämnner jag mig just nu

jag (elin) har precis haft efterfest då alla gått hem, en av tjerjna "råkade" ha min min mobil i sin ficka när jag ringde eftger den. "hoppsan"!
Lyssnar på slowdive och bara åh, i love it. THE WORLD IS FULL OF NOISE, I HEAR IT ALL THE TIME
Känns passade efer en BD kväll.
Har hadt swedbanlkillen på efterfesr, som jag fdasade att gå till när det var min tur på banken, introducerade hnomn till the warlocks och hans älskade dom och cill följa med till christiania när dom,spelr fick hans nummer men helas tiden han var hemma hos mig hånglade han med en 18åring okej han är 19 men jag behöbver (ligga?)
SMILE WHEN IM WATCHING har inte tänlt på alpha förrän nu </3
jag kommer förstå häflten imorhon gillar att dryga ut bloggen lite när jag är full
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH min favorilåt av bandet alpha gillar spelas justr nu
SKÅL alla popsjälar!

Kommentarer
Postat av: hanna

typ mitt favoritmodegloggsinlägg!

2010-11-17 @ 17:32:10
Postat av: pandasoppa

skål honey!!!

2010-11-17 @ 18:42:56
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0