Natteravn

DET HÄR KOMMER DET PRATAS OM IKVÄLL:
- sverigedemokraterna (ligga?)
- dj-tvillingarna'
- jag ser flera okej, men väntar tills jag hittar någopn poerfekt
- hur mår du? du ska nog inte dricka mer än vatten ikväll
- inte australien
- andra länder kanske
- men inga får komma hit ändå
- spets hösten 2010
- dem snygga tjejerna
- varför raggar aldrig någta på oss???
- nattbussfreaket
- när stänger de?
- politik som ingen efeentligen är intresserad av men som det kommer åpratas om för att verka smart
- får man ligga om man kan prata om politik?
- höger vs. vänster vilka är snyggast?
- ska vi gå ut och röka?
- jag vill dansaaaaaa!
- kommer mark e smiths ikväll?
- facerape
Elin har på sig en svart spetsklänning och svarta stay ups. Jag har på mig detta för att: ligga?
Sandra har på sig svart klänning från nakkna (nästan som att vara naken betyder det märket). Måpnga halsband för more is more när det inte är less. Lila strumpbyxor (GOTH) alltid sexi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0