raped!

Just nu känns det som att jag rapear denna blogg, fast jag har faktiskt fått lösenordet så skillnaden är väl att jag inte har hackat detta konto. Visserligen hade det varit ganska roligt att kunna titulera sig som hacker, det får en att låta väldigt smart, att hacka en stormakt liksom. (Undra om man får ligga mycket om man kallar sig hacker?)

Hur som haver, i dessa förkylningstider hade jag tänkt berätta vad som är inne inredningsmässigt.
Nu gäller det att dekorera med vita ihopskrynklade pappersnäsdukar, gärna lite här och var, som på soffbordet, sänghyllan, i bokhyllan, i soffan, under kudden osv.
Köket ska gärna domineras av ett berg av disk och det är ett plus om det inte finns rena tallrikar, kastruller eller bestick.
För att ge det hela ett helhetsintryck så ha gärna persiennerna nere och gardinerna fördragna så det blir mörkt och mysigt så man verkligen förstår att det finns en dödssjuk människa där.
Väl mött!
/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gillarn!!!!!

Pappersnäsdukar ger en sån ombonad känsla, man känner sig trygg.

2010-10-16 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0