liigaa? ligga menar jag. svårt att uttrycka sig när man är full :(

VAD pratar man om på bassen slussen ikväll? Modegloggs hittade två gästskribenter som ville ponera!
- vad tyckte ni om banden?
where do we get the drugs?
- vad fgillar ni mer för band då?
- gillar du pet shop boys?
- liggah?'
-hej, jag kommer ihåg vad du heter. (ligga?)
- vill ni med på efterfest? ligger nära!
- shoegazeeee'
- popteau twins!
- vitt vin tack
- en schooomerschby taack. (vatten?)
- hon får inte dricka mer ikväll
- hej, jag har träffat en kille som heter micke. igen.
- hej jag har legat med din kompis. Och min kompis har legat med dig. Liggah?
- när går nattbussen?
- en 150g ostburgare tack. bara sallad och dressing. nej, ingen ketchup eller senap.
. lorelai
- ska dom spela lorelai? dom borde!
-danmark!!!! kristiania!
- tje warlocks 2 december. ligga?
- cigga?????? snälla
- men han är ju inte stel?
- snubbstilen (hår i knut, skägg (viktigt)m, lite hipster men ändå outbilkdad)
. får mam cigga inne?
- buksystrar
- mark e smith
- andrew vandwyndergardenom
- keith west from tomorrow
- I WANNA SLEEP WITH COMMON PEOPLE, I WANNA SLEEP WITH COMMON PEOPLE LIKE YOU.
Det här har vi på osss ikväll:''
Sandra:
I'm wearing oj jahg menar jag har på mig grå spetz klänning och svarta panty hoes! Samt vin!! I handen. Obs inte i Handen. Jag har på mig detta för att spets utstrålar "söt". Grått utstrålar: men ändå lite seriös! Man får ligga.
Elin:
en beige klänning, armband, pärlhalsband och pärlörhängen. swartz strumpbyxor. Jag har på mig detta för: "i look so fucking good".
Lauren:
sixties top with 2010 skirt. chose it based on the amount of black color it reflected. go goth. my mom bought me some really ugly boots i'm gonna barf
i am wearing this because i had one night bag to pack and no other 3am inspirations. black is black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0