Äntligrn...

Har vi sk'råt (skärpt) till oss. Nu ska vi äntlignen glogga innan vi går ut. Det är ju på tiden. M Bloggen har ju mest varit fylld med Sandras ski-... eh menar fina grejejr.
Ikväll ska vi till Baba (betyder pappa på nåt språk) Sonic (musiktidningen). Det här pratas det om på Baba ikväll:

- Inget för det kommer vara så jävla tråkigt.
- Nejdå jag tror detr kommer bli kul att vara där men vi kommer inte minnas vad vci pratade om
- Sandra kommer hanmna på akuten=?
- vad många unga det var här, typ femton(åringar)
- har inga pengar herr 18-åring kan du bjuda på en drink lr?
- han ba "vad är en drink+" *ung*
- sandra ba "ligga?" OBS NÄ är monosexuel eller monogam eller vad det heter
- elin ba "kom tillbaka om 20 år, då är du lagon ålder"
- man smsar kille och glömmer att den är sjukskriven :( men det gör inget det är typ gulligt
- alkoholism är typ gulligt
- popteau twins
ä-
- dyslexi är typ gulligt
- sär skvrivningar är sexiiii
- jag måste upp och tvätta imorgon kl. 10 hehe vadfan /Sandra
- prioriteringar
- man behövr inte bli magpmpad för att hamna på akuten
- har man stukat foten kan man kanske slippa bli magpumpad
- alice deejay
- det är bara att slappna av och låta det hända (livet)
- don't worry it's all going to be amazing
- MIKE MAREEN
- how old are you med miko mission passar bra här
- omanliga män är manliga: för eller emot? NÅGON SKRIKER emooooooooot
- emot? emo:t?
- gamla kärlekar
- killar man vill ligga med- Sandra: han den sånganrnrn o i pulp. Jarviz! Sen ingen mer eller kanske (obs lol?) rom jag menar ron mael. Om "för varje dag" med ratata vore en man skulle han vara mitt frikort. Malin: jag vill ligga med honom o i blur, adam sandler, jag menar damon albarn. same same but lite different  Elin: conor oboerst, andrew vanwyngarden, bobby hecksher, ostkillen i blur, jarvis (om det vore 90-tal) + alla som ser ut som dessa killar
- nästan varje kväll så knarkar jag, nästan varje kväll /Ratata
- nu är vi fyulla och ska gå. hej-
Det här har vi på oss ikvälll_:

Sandra:
Jag har på mig en klänning. Den är grå för att grå är royal fucking majesty of everything/tråkigt = bra. Har även svarta glittriga prickiga strumbyxor, det är pop tror jag ev. borderline. Har inga glasögon s¨är halvblind. Detta är bra för man slipper se folk!
Spåkulan säger: "Någonting i ditt undermedvetna vill upp till ytan. Lyft på locket!" Öööööööööööh nej tack, är en pandoras ask det där.
Elin:
Svart från topp till tå. Svarta strumpbyxor, kortkortkjol, blank långärmad snygg tröjklänning.
Spåkulan säger: "Skjut inte över ansvaret på andra. Be om hjälp och gör en kraftansträngning själv också." Ok. Inte andras ansvar att få mig i säng, utan mitt också?
Bildbevis:

Kommentarer
Postat av: Håkan

Vänta lite, Babasonic, har inte dom en övre åldersgräns på typ 21?

2011-03-17 @ 16:49:54
URL: http://hakanshuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0