DAGENS OUTFIT steg för steg:



1. Köpa nagellack i nån go glittrig färg från t.ex. Vivaladiva eller vad det heter. Finns på Åhléns, kostar 50 dollars (kr.)

2. Köpa t-shirt med enhörning på, Gina Tricot 99kr

3. Cornify.com!!! Helst ska man ta en bild med sig själv + kompis eftersom det är typ gulligt? Jag vet inte. Jag hade ingen kompis så jag gjorde en bild med mig mol allena. Känner mig dock ej så hemskt ensam pga. alla sparkly happy unicorns!

Sen beger man sig ut i snön och tjuvröker som den fjortonåring man ser ut att vara. Regression = bara ett annat ord för RETRO FASHION.

Extratips: passa på att leva ut din förlorade tonårstid innan du fyller tretti, efter är det nog inte helt "ok" att bära tröjer med enhörningar på osv osv.

Mvh,
The Queen of Stability and Sobriety



Kommentarer
Postat av: Anonym alkoholist

<3

2011-04-11 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0