Underneath the bridge

Detta pratas det om på Under bron ikväll:
- Maserati
- Coley Duane Dennis
- Det är såna frågor jag inte svarar på.
- *ger intervjutups/tips*7
. - vart röker man här?
- Popteau Twins
- Mikarel
. - Makrill?
- Den där har jag legat med *pekar*
- Kärlek
- Vädetr?
- göteborg, han den där embassy är därifrån va?
- networka dvs. hur man bäst går fram till folk och frågar om de vill spela på ens klubb
- fyllemejl
- musik man gillar *tråkigt och uttjatat*
- musik man lyssnade på ca 2006?
- bästa nya genrerna!! 2010: häxwhousre häwhorse häxhouse där fick jag till det!
- 2011_: nightbus *med i v jag menar svängen*
- "lyssnar du inte på häwhorse?"
- gillar du dubwstef? dubstep?
- öligga?
- tror inte folk ligger under bron, hoppas ej. mörkt och kallt där?
snart ska vi gå över bron till under bron
- vårmode vs. sommar mode. ihopskrivningar vs. sär skrivningar vad är sexy i vår?
- Sandra
- Elin
- ska jag ringa polisen?
- internskämt
- hur kramas man rätt? mvh aspie-sandra
- discodans!!!!!! Så här gör man:

Detta har vi på oss ikväll:
Sandra: Jag har på mig en grå hoodie just nu. Nu tar jag av mig den. Ok. Under den (under bron) har jag en rosa kläning, eller den kanske är vit men typ... samma sak. Har även blabla strumbyxor. Har en ring. Om man slår någon i ansiktet är det grov misshandel om man har ring på sig.
Spåkulan säger: "Hemmagjorda två olika sorters Dumplings, tofu med chili- och sesamdip och gurksallad med chili.# Oj kopierade fel hehe. Önskar dock att spåkulan sa så, låter gött.
Spå¨kuölan säger version 2.0: "Änglarna omfamnar dig och skänker dig frid." Jo, men det visste jag väl redan.
Elin:
Samma som förra inlägget. *återvinner*
Spåkulan säger: "Du måste inte vara realistisk när du drömmer. Det finns mirakel." TACK! Precis vad jag ville höra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0