azurblått e flått

Hej modegloggsen!
Vi ska till debaser slsussen ikväll, som ca alla kvällar.
Ikväll kommer de att prata om detta på debaser slussen:
- fan vad bra azuere blue äär
- 24 timmars fest med team effort, hur många timmar missar vi?
- gratis inträde nu måste vi gå?
- ehjdå
Sandra har på sig: all black is the new black!
Spåkulan sger_: http://www.youtube.com/watch?v=Wtg5cTQ1WTs
Oj jag menar...
Spåkulan säger: "Var inte rädd för att sjunga. Du har sångröst men vågar inte ta i."
Elin tycker jättemycket om när jag sjunger så ok. Litar på detta!*

Elin har på sig: Urringat och figursmickrande klänning. Nyaskor.
Sopåkulan säger: "Låt grannarna tävla mot varandra om de vill. Du har det bra som du har det." Ok. Alla tanter tävclar om vem som kan vara tystast, men jag har det bra som jag har det när jag lyssnar på hög musik.
Nu måste vi gå. Bild behövs ej ikväll, ni vet ju att vi är skitsnygga.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm. Intressant video spåkulan länkade till.

2011-09-26 @ 00:14:28
Postat av: ano

Ni är rooooliga

2011-11-30 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0