Detta pratas det om på Debaser Medis ikväll:

- urringingar
- hur ser mitt läppstift ut?
- island
- >>Hösten
- Bra bandöstens
_ Popteay tewins
- vem ska supas ner av vem ikväll?
- lyssnar du på twee eller?
- jag gillar inte twee speciellt mkt.
- höstens spel ningar
- i höst är det jornära färger som gäller, t.ex. brunt
- nazimode
- jag har blivit inbjuden till emmelainen kippenpohon
- "ok".
- i see
- ok
- tack för info
- fan vad tråkiga vänner vci har
- jag menar, jag har inga vänner
- smygga (snygga) kiöllar
- rollspel, if u know what i mean
- häh, ja. ;)...
- eller jaha, du syftar på dnd?
- autocorrect
- det ärindie att ej inneha smartphone
- ciga? cigga?
- luktr jag rök?
- frisyre r som är inne: lugg
- debaser medis är en dålig lokal
- HAR NI REGGAAE ELLER?
- NÄ OK MEN HAR NI BOB MARLEY?
- HAR NI REGGAE? SPELA NÅN REGGAE
- vanligt folk
- klasshat
- sin fang bous <3 kugga? ligga?
- jag gillar vårt foto, älskar att vi alltid är så snyhgga
- clan of xymox
Detta har vi på oss:
WElin: En grå/svart/lila klänning med världens urringning. Veronika spenderade en stor av kvällen i lördags att ta på mina bröst och slicka mellan dem. Kissed by a girl and i liked it. Rött läppstift.

Sandra: JAg har en grå kl'änning på mig. Den kostade 1,98 kr på Hm, skitbilligt ju! Pga. billig tjej ;P Åh vad jag avskyr den smileyn :C^
Grått är snyggt, det framhäver ögona. Bra att ha om man vill variera sig och inte bara ha svart. Har strumpbyxor som äör svarta, de hittade jag av en slump. I elins garderbo.d. Garderb. GARDEROB.
Bildbebvos: (bildbevis alltså)
Obs 1 - Vi tog ca. 10 dollars bilder innan vi valde ut dessa.
Obs 2 - Elin har ej förstorat brösten i veckan - kameran lägger på ca. 10 kg på vardera
Mvh narc ississter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0